Składanie reklamacji


Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnienie formularza reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady.

2. Przygotowanie produktu do odesłania

Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu oraz oryginalną kartą gwarancyjną, jeżeli taka była dostarczona.

3. Wysyłka produktu

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BGC SOLUTIONS SP. Z O.O.

Ul. Szyby Rycerskie 1

41-909 Bytom

509774198

[email protected]

Prosimy o dodanie dopisku "Reklamacja" na paczce.

(Kliknij aby pobrać wzór reklamacji)

Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie za odpowiednią opłatą.


Odstąpienie od umowy (Zwrot towaru)

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z tego prawa, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dołącz je do przesyłki ze zwracanym towarem.

2. Przygotowanie produktu do odesłania

Dołącz do paczki wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dokumenty takie jak karta gwarancyjna, paragon lub fakturę.

3. Wysyłka produktu

Zwracany produkt należy wysłać na ten sam adres, co w przypadku reklamacji. Prosimy o dodanie dopisk